Jesteśmy osobami, które posiadają wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu szeroko rozumianych materiałów promocyjnych: od najmniejszych, ale jak bardzo ważnych elementów na starcie (logo, papier firmowy, wizytówki itp) poprzez marketing ich w internecie (strona internetowa, social media, reklamy) do stoisk wystawienniczych i kampanii reklamowych.
Z kolei dobra znajomość rynku reklamy umożliwia nam swobodne poruszanie się między oczekiwaniami jakie mają Klienci. Cały czas współpracując z Klientem szukamy sposobów na wdrożenie jak najlepszych rozwiązań. Nawet przy małym budżecie staramy się osiągnąć cel, z którym zgłosił się do nas Klient. Staramy się pokazać w proponowanych rozwiązaniach naszą kreatywność. Przy współpracy z Klientami kierujemy się skutecznością naszych działań i kompleksowo realizujemy działania by osiągnąć założone cele.
Z pełną odpowiedzialnością pracujemy dla naszych Klientów i działamy na zasadach partnerstwa. Długofalowa współpraca z Klientami pozwala nam planować strategie i opracowania każdego projektu / zlecenia z pełnym zaangażowaniem. Takie podejście w naszych działaniach marketingowych umożliwia szczere omówienie założonych celów i podjęcie decyzji czy dana realizacja ma sens naszej pracy i zaangażowania środków finansowanych klienta. Z każdym naszym działaniem i planem staramy się przynieść wymierne korzyści Klientowi.
nasza strategia
Rozmowa z klientem
1
Pierwszy etap współpracy to pytania i odpowiedzi. Lubimy wiedzieć z kim pracujemy. Dlatego staramy się dowiedzieć jak najwięcej o naszym zleceniodawcy. Pomaga nam to zrozumieć jego stosunek do branży, produktów oraz konsumentów. W ten sposób wytyczamy kierunek swojej późniejszej pracy.
analiza i wycena
2
Przed przystąpieniem do pracy próbujemy poznać branżę, w której przyszło nam pracować. Sprawdzamy konkurencję pod względem produktów, cen oraz reklamy. Analizujemy kierunek stosowanej promocji oraz badamy jej efektywność na zainteresowanie mediów i konsumentów.
proces twórczy
3
Czasami dobry pomysł pojawia się w sekundę a niekiedy trzeba o niego powalczyć kilka dni. Praca nad reklamą to proces twórczy, który kieruje się własnymi zasadami. Nad każdym projektem pracuje cały nasz zespół, który z ogromnym zaangażowaniem chce stworzyć nową jakość dla każdego klienta. Praca nie zawsze przebiega spokojnie jednak zawsze kończy się sukcesem.
wstępna prezentacja
4
Przed każdą realizacją, projekt konsultujemy z klientem. Chcemy mieć pewność, że nasza wizja jest zgodna z jego oczekiwaniami oraz polityką firmy. Jesteśmy otwarci na ocenę i konstruktywną krytykę. Choć zawsze mile widziana jest jednoznaczna akceptacja. Nigdy jednak nie prezentujemy projektu, z którego sami nie jesteśmy zadowoleni.
realizacja
5
Tworzenie reklamy to najbardziej ekscytujący moment naszej pracy. To co do tej pory było na papierze i w naszych głowach staje się realne. Bez względu na toczy jest to projekt małej ulotki czy ogromnego billboardu zawsze budzi u nas emocjie i radość przy pracy. Zadowolony klient uświadamia nam, że nasza praca ma sens.
finalizacja
6
Zakończenie projektu daje nam dużą satysfakcję ze swojej pracy. Z każdego zrealizowanego zlecenia wyciągamy wnioski oraz wiedzę, które możemy wykorzystać przy kolejnych pracach. Zdobyte doświadczenia stają się dla nas podstawą do budowania coraz to lepszej REKLAMY.